Rondreis door Zuid Amerika - Reisverslagen van Wouter Kattenberg - WaarBenJij.nu Rondreis door Zuid Amerika - Reisverslagen van Wouter Kattenberg - WaarBenJij.nu
Rondreis door Zuid Amerika

Haai allemaal! Samen met mijn zus ben ik mijn droom achterna gegaan en zijn we vertrokken naar Zuid Amerika! Als eerst zullen we vliegen naar Panama waar we de eerste dagen zullen verblijven. Door middel van een zeiltrip zullen we op een kleine boot over de oceaan naar Colombia varen.

Voor de rest hebben we niet veel dingen gepland en willen we vooral onze eigen weg hierin zoeken en niet aan een tijdsschema vast zitten.

Mijn zus vertrekt eerder dan ik terug naar Nederland. Zij vliegt vanaf Noord Chili terug naar huis. Dan zijn we, als het goed is, door Ecuador en Peru gereisd. In Peru hebben we wel een trail naar de Patchu Pitchu geboekt maar hoe daar alles verlopen is zal ik jullie allemaal later nog wel vertellen!

Mijn laatste bestemming is Santiago (Chili) En dat is ook het enige land wat ik nog ga bezoeken wanneer mijn zus al terug is naar Nederland.

Ik hou jullie allemaal op de hoogte en heb er in ieder geval heel erg veel zin in en kan niet wachten om te genieten van al het moois wat ons te wachten staat!